Momadesign Groningen Ontwerp en Social Media
Noord Negentig Accountants & Belasting Adviseurs Groningen Financieel
Pentascope Hilversum Advies
Statement Communicatieadviesbureau Groningen Communicatieadvies

Bovenstaande partners ondersteunen met bijdragen in velerlei vorm de Jan Modderman Stichting om de organisatie van de Jan Modderman Lezingen kostendekkend te maken, zodat de doelstelling en het motto van de stichting (“vind wat mensen verbindt en neem weg wat ons verdeelt”) optimaal in praktijk gebracht kan worden. Het goede doel, het verstrekken van microkrediet, krijgt op deze wijze gestalte. Namens het bestuur en iedereen die we de afgelopen jaren in de ontwikkelingslanden aan een startersmicrokrediet hebben kunnen helpen: DANK U PARTNERS!

Partner worden?
Wilt u Partner worden van de Jan Modderman Stichting, omdat u zich aangesproken voelt door ons motto en onze doelstelling? Bericht ons dat dan via ons contactformulier en wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Uiteraard staan er tegenprestaties tegenover. Zo kunt u bijvoorbeeld rekenen op vrijkaarten voor de lezingen, is er de mogelijkheid op onze website een hyperlink te plaatsen en kan uw (bedrijfs-)naam vermeld worden op, onder meer, het programmaboekje van de lezing. Ook andere mogelijkheden zijn bespreekbaar.

De mogelijkheden voor Donor- en/of Partnerschap zijn:

Pakket 1:

Vanaf  € 100,-.

Hiervoor krijgt u naamsvermelding met logo op onze website + 4 toegangskaarten.

Pakket 2:

Vanaf € 250,-.

Hiervoor krijgt u naamsvermelding met logo in het programma en op onze website en een link naar uw eigen website + 8 toegangskaarten.

Pakket 3:

Vanaf € 500,-.

Hiervoor krijgt u naamsvermelding met logo in het programma. Bovendien permanente naamsvermelding met logo op onze website en een link naar uw eigen website.

Toegangskaarten op aanvraag.

Pakket 4:

Sponsoren/doneren met een product of dienst. Afhankelijk van de bijdrage krijgt u hiervoor:

• Naamsvermelding met logo in het programma en ook op onze website + 4 toegangskaarten;
  • Een permanente naamsvermelding met logo op onze website een link naar uw eigen website.

Elke vrijwillige bijdrage is welkom!                                                                                      Bankrekeningnummer: NL39 RABO 0146 4293 89